وبه قضاوت درباره دیگران بنشینیم.
ما باید تمام نیروی خویش را
برای قضاوت در کار خودمان صرف کنیم
و تا وقتی که حتی
یک خطا
در خود می بینیم
حق نداریم
که در کار مردم دیگر دخالت کنیم .
... تا تو هستی زندگی باید کرد .......ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22