امروز آرزویم این بود...
صبح باصدای زنگ در بیدار شوم
پستچی باشد...
برایم با پست سفارشی بسته ای رسیده باشد
کاغذ را امضا کنم و بسته بزرگ را تحویل بگیرم
در را ببندم و بسته را باز کنم...
تو در آن باشی…
... تا تو هستی زندگی باید کرد .......ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26