چيزي را حتي! ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید برچسب: نویسنده: بازدید: 14
فرصت بسيار كم است .
همين كه چشمهامان را ببنديم
و روي تخت دراز بكشيم ، دير يا زود خوابمان مي برد و يك روز كمتر عاشق بوده ايم .
اما قرار هم نيست دلمان را خرج بيهوده كنيم !
آدمها گاهي از نگراني گلدان آب نخورده ي خانه ،سفر را ديرتر مي روند.
دلبستگي آدم را بزرگ مي كند،
حتماً قرار نيست آدم به آدم عاشقی کند ... تا تو هستی زندگی باید کرد .......