وایستم اون وسط نگات کنم!
بگم اینارو میبینی؟ بگی آره!
بگم تو هیاهوی همه این آدما ...
بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده ...
دلم برای تو تنگ میشه... ♥♥
صداهاشونو می شنوی؟ بگی آره!
بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده...♥♥
بگم حالا چشماتو ببند ، بگو چه حسی داری؟؟؟
بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه !!!
بگم اگه نباشی ... گم میشم بین یه دنیا غریبه..... ♥♥
♥
... تا تو هستی زندگی باید کرد .......ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18