... تا تو هستی زندگی باید کرد ....

متن مرتبط با «مرد من» در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... نوشته شده است

من نمیگما .... گاندی میگه !!!!

  • نیلوبلاگ

    وظیفه ما نیست که خطای دیگران را جستجو کنیم وبه قضاوت درباره دیگران بنشینیم.ما باید تمام نیروی خویش را برای قضاوت در کار خودمان صرف کنیم و تا وقتی که حتی یک خطا در خود می بینیم حق نداریم که در کار مردم دیگر دخالت کنیم ....

    ادامه مطلب
  • مرد من...

  • نیلوبلاگ

    در ذهن زنانه ی من ، مرد یعنی تکیه گـآهی اَمن. یعنی بوسه ای از روی دوستــ داشتن، بدونِ اندکی شَرم در ذهن زنانه ی من... مرد یعنی کوه بودن... پر از سِخاوت بودن.... پر از حَیای مردانه.... در کنارِ این همه ابهت ، لوس شدن هایِ کودکانه.... در ذهن زنانه ی خوشبین من..... مرد یعنی دوست می دارمت ... تو هر لحظه با منی تو " مردی".... من بی تو با تمام آفرینش بیگانه ام ... ...

    ادامه مطلب