معلم به بچه ها گفت :
" تو یه کاغذ بنویسید به نظرتون شجاع ترین آدما کیان ؟
یکی نوشته بود:
غواص که بدون محافظ تواقیانوس با کوسه ها شنامیکننه
یه نفر نوشته بود :
اونا که شب میتونن تو قبرستون بخوابن
یکی دیگه نوشته بود :
اونایی که تنها چادرمیزنن تو جنگل از حیوونا نمیترسن . و...
هر کی یه چیزی نوشته بود اما
این نوشته دست ودلشو لرزوند ، تو کاغذ نوشته شده بود :
*" شجاع ترین آدما اونان کـه خجالت نمیکشن و دست پدرمادرشونو میبوسن...نه سنگ قبرشونو...!!! "*
قطره اشکی بر پهنای صورت معلم دوید.به همراه زمزمه ای ...
افسوس منهم شجاع نبودم...
*یادمون باشه*
تو خونه ای که *بزرگترها* کوچک میشن
*کوچکترها* هرگز بزرگ نمیشن
ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید
برچسب: یادمون باشه,يادمون باشه تصوير زندگيمون,یادمون باشه که,يادمون باشه,جملات یادمون باشه, نویسنده: بازدید: 25