... تا تو هستی زندگی باید کرد ....

متن مرتبط با «هدیه تولد» در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... نوشته شده است

16 آبان تولدم بووووووود .... مبارک

  • نیلوبلاگ

    امروز آرزویم این بود... صبح باصدای زنگ در بیدار شوم پستچی باشد... برایم با پست سفارشی بسته ای رسیده باشد کاغذ را امضا کنم و بسته بزرگ را تحویل بگیرم در را ببندم و بسته را باز کنم... تو در آن باشی…...

    ادامه مطلب
  • هدیه ...

  • نیلوبلاگ

    وجود تو تنها هدیه گرانبهاییبود که خداوند من را لایق آن دانست... و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد... عاشقانه و صادقانه دوستت دارم همسر مهربونم......

    ادامه مطلب