... تا تو هستی زندگی باید کرد ....

متن مرتبط با «يادمون باشه» در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... نوشته شده است

یادمون باشه

  • نیلوبلاگ

    *شجاع ترین آدمها کیا هستند ؟* معلم به بچه ها گفت : " تو یه کاغذ بنویسید به نظرتون شجاع ترین آدما کیان ؟ یکی نوشته بود: غواص که بدون محافظ تواقیانوس با کوسه ها شنامیکننه یه نفر نوشته بود : اونا که شب میتونن تو قبرستون بخوابن یکی دیگه نوشته بود :اونایی که تنها چادرمیزنن تو جنگل از حیوونا نمیترسن . و... هر کی یه چیزی نوشته بود اما این نوشته دست ودلشو لرزوند ، تو کاغذ نوشته شده بود :*" شجاع ترین آدما اونان کـه خجالت نمیکشن و دست پدرمادرشونو میبوسن...نه سنگ قبرشونو...!!! "* قطره اشکی بر پهنای صورت مع...

    ادامه مطلب